بتای دوم بازی Halo Wars 2 سال آینده برگزار خواهد شد

ساخت وبلاگ

استودیو 343 اینداستریز تغییراتی را که پس از بررسی نتایج بتای اول Halo Wars 2 در بازی اعمال شده‌‎اند معرفی کرد. فهرست این تغییرات کامل نیست و توضیحات آن دسته از تغییراتی که مورد بحث قرار گرفته‌اند نیز کلی است. برای مثال تعداد نیروها، که در بتا «تعمداً» کمتر از مقدار مورد نظر برای بازی نهایی بوده، افزایش یافته است و این امکان وجود دارد که «تعداد آنها برای بازی نهایی بیشتر هم بشود.» این خبر خوبی است اما ما دقیقاً نمی‌دانیم که این افزایش تا چه حد خواهد بود.

همچنین «برخی اصلاحات» و تغییرات در کنترل بازی اعمال شده‌اند تا «گیمرها بتوانند اقدامات مورد نظرشان را سریعتر و راحت‌تر انجام دهند.» بعلاوه، سازندگان مشغول «بررسی چندین پیکربندی مختلف برای کنترل بازی هستند»، هر چند آنها هنوز هیچ قولی در این زمینه نداده‌اند.

قدرت رهبران نیز ارتقاء یافته است تا «استفاده از قدرت آنها سر راست‌تر، آسان‌تر و درک تحول آنها قابل فهم‌تر شود.» نمایش وضعیت حاکم بر بیس‌ها نیز بهتر خواهد شد که باعث می‌شود میزان خسارت وارد شده به آنها، وضعیت آنها در حال ساخت و کاری که مشغول انجامش هستند بهتر نمایش داده شود.

در نهایت، در منابع بازی نیز تغییراتی اعمال خواهد شد. به گفته‌ی دن ایوب، مسئول بازی‌های استراتژی 343 اینداستریز، در وبلاگ ایکس‌باکس دلیل قرار دادن دو منبع انرژی متفاوت در بازی، بسط گزینه‌های استراتژیک پیش روی گیمرها است چرا که هر یک از این دو منبع انرژی استفاده‌های متفاوتی دارد. اما 343 اینداستریز و کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) می‌دانند که گیمرها از نحوه‌ی عملکرد آنها در بتای اول راضی نبوده‌اند. ایوب در این رابطه گفته است:

Halo Wars 2

ما صحبت‌های شما مبنی بر بالا بودن هزینه‌ها را خیلی مشخص و واضح شنیدیم، گیمرها مجبور بودند تعداد زیادی از فضاهای ساخت و ساز را به انبارهای آذوقه (Supply Depots) و راکتورها (Reactors) اختصاص دهند. در نتیجه، ما مشغول تغییر دادن هزینه‌ها متناسب با مراحل بازی هستیم. برای مثال، در مراحل اولیه، با نیروهای ضعیف‌تر بیشترین تمرکز شما روی تدارکات خواهد بود. همچنانکه شما به مراحل پیشرفته‌تر می‌روید انرژی به عامل مهم‌تری تبدیل می‌شود و شما مجبور خواهید شد طراحی رویکردی برای تولید منابع را آغاز کنید. هدف ما در اینجا تسهیل مدیریت منابع در ابتدای بازی است در حالی که گیمر این اختیار را خواهد داشت تا در مورد چگونگی توسعه ارتش خودش تصمیم بگیرد.

ایوب تمام این تغییرات را «صرفاً به عنوان بخشی از تغییرات سطح بالا» که بر اساس بازخورد گیمرها بر بازی اعمال شده‌اند توصیف کرده است. وی همچنین بیان  کرد که دو حالت ارائه شده در بتای اول بازی نشان دهنده‌ی تمام محتویات موجود در Halo Wars 2 نخواهند بود؛ در بازی «حالت‌های مختلفی وجود دارند که هر یک از چندین ساعت تا ۵ دقیقه به طول خواهند انجامید.»

وی همچنین اشاره کرد که بتای دیگری در «اوایل سال ۲۰۱۷» برگزار خواهد شد. بر خلاف نسخه‌ی آزمایشی اول که فقط روی ایکس‌باکس وان عرضه شد، بتای دوم هم برای ایکس‌باکس وان و هم ویندوز 10 عرضه خواهد شد. بتای دوم بازی ممکن است به جذب طرفداران بازی‌های استراتژی روی پی‌سی که از تجربه این بازی‌ها با کنترلر احساس خوبی نخواهند داشت منجر شود.

Halo Wars 2 در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۱۷ (۳ اسفند ۱۳۹۵) عرضه خواهد شد. این بازی بخشی از برنامه‌ی ایکس‌باکس پلی انیور است که به شما اجازه خواهد داد با خرید نسخه‌ی دیجیتال بازی روی ایکس‌باکس وان یا ویندوز 10 به هر دو نسخه دسترسی داشته باشید.

زوم کن و زون کن...
ما را در سایت زوم کن و زون کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار zoooom بازدید : 326 تاريخ : شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 1:57